Loading...
...

Banten Province K3 Award 2024


Updated at 2024-04-19 15:22:56

BAP Core Value

PT. Berlian Amal Perkasa (BAP), sebagai salah satu Perusahaan terkemuka dalam industri rental alat berat selalu mengedepankan keselamatan dalam ruang lingkup pekerjaannya. Hal tersebut sudah menjadi prioritas dan tertanam dalam misi perusahaan. BAP bertujuan untuk menyediakan pengalaman rental terbaik kepada klien yang memahami dan mengapresiasi nilai keselamatan kerja serta kepedulian sesama.

PT. Berlian Amal Perkasa (BAP), renowned as one of the premier heavy equipment rental companies in its industry, has always prioritized safety in the workplace. Safety is not just a priority, but a core value ingrained in the company's mission. We aim to provide the best rental experience to our clients who understand and appreciate the importance of safety and caring.

Safety & Caring

Komitmen tinggi dalam keselamatan kerja telah mengantarkan BAP meraih penghargaan K3 dan di hadiri langsung oleh Bapak Al Muktabar selaku Gubernur Banten. Beliau mengapresiasi praktik keselamatan kerja BAP yang patut di jadikan sebagai contoh.

This commitment to safety has earned BAP the prestigious K3 award at an event attended by the Banten Government, represented by Bapak Al Muktabar, in recognition of our exemplary safety practices. 

K3 Awarding to BAP

Bersamaan dengan acara penghargaan K3 yang diadakan pada tanggal 28 Februari 2024, bertempat di Pendopo Gubernur KP3B Curug Palima Serang, BAP juga memperoleh beberapa kategori penghargaan diantaranya:

  • Penghargaan Zero Accident 2024
  • Implementasi dalam Keselamatan dan Kesehatan Kerja “P2K3” dengan kategori emas
  • Program Pencegahan dan Pengendalian HIV/AIDS “P2” di lingkungan kerja dengan kategori emas

Penghargaan ini menjadi cerminan dari dedikasi yang tidak tergoyahkan demi menjaga standar tinggi BAP dalam keselamatan dan kesehatan di lingkungan kerja. Kami menyampaikan rasa terima kasih kepada tim yang telah bekerja keras dan berkomitmen sehingga pencapaian ini dapat terwujud.

During the 2024 K3 Awards ceremony held on February 28th, 2024, at the Governor's Hall KP3B Curug Palima in Serang, BAP proudly received additional accolades in various categories, including:

  • Zero Accident Award 2024
  • Implementation of the Occupational Safety and Health Advisory Committee “P2K3” with a gold category
  • HIV/AIDS Prevention and Control “P2” Program in the workplace

with a gold category

These awards reflect our unwavering dedication to maintaining the highest standards of safety and health in our workplace. We extend our gratitude to our hardworking team whose commitment has made these achievements.